it's all in your head.


 

When all that we need is just a reaction,
It's too much to ask for when there's no attraction anymore.
If chasing our dreams is just a distraction,
I'll want to remember when I know that I can't go back.

So just ask the question, come untie the knot.
Say you won't care.




åh vilken fruktansvärt seg söndag det har varit idag.
sjuukt! dagen har gått extremt sakta, och jag har
verkligen inte gjort ett piss.. jag har varit ute två snabba
rundor, endast för att handla lite! kallt är det också..
finns ingen ork till något! hatar vintern. hatar mörkret!

jag och brush bestämde oss för att baka
äppelpaj! och ja, så blev det.. den står i
ugnen nu. det luktar sååå gott!
jag ska fläska i mig det, med aaas mycket vaniljsås,
sen ska jag lägga mig i soffan, knäppa upp jeansen,
och förmodligen somna..

and u know what?
i fucking like it..
:p

haha.
jag är så seriös!

skrew this.

puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0