gone with the sin.

 

time goes by..

 


Har inte gjort så mycket idag. Har varit vääldigt passivt :)

Jävla pissväder ute.. kallt och jävligt! Har suttit hemma och druckit te

med Berri nästan hela dagen, bara varit ute någon snabbrunda.. inget kul att

vara ute precis! Aja, var nere och köpte påladdning till mitt Comviq Surf innan,

kom hem och skulle tanka på för en vecka.. så jag tryckte in koden,

och allt som man ska göra, och när allt var klart fick jag ett mejl

av Comviq där det stod att hela deras tele2 nät var nere,

i hela sverige och att det för tillfälligt inte gick att tanka

sitt modem. Hm, tack för den.. jag precis stämplat in för

en vecka utan resultat!? Fick ett mejl till, ett par timmar senare att

eftersom att jag skrivit in koden en gång, så går det inte att

göra det fler gånger.. och mitt modem var inte påfyllt.. så jag

blev lite små gnällig där, men Comviq konpenserade mig med

2 veckors laddning pga deras nätfel. Och jag hade ju dessutom slängt ut 90 kr

på absolut ingenting.. så det va väldigt soft tyckte jag :)

Har inte råd och förlora en krona just nu.. denna månaden blir nog den

tuffaste på länge! Har betalt hyran och elen, och köpt lite mat..

har kankse 600 kr kvar! Skitkul. Inte van vid att leva på bara mina pengar :/

i vanliga fall har ju Beby haft lika stor inkomst som jag.. så nu blir det fanimej

knäckebröd och vatten resten av månaden :p

hehe nejdå.. så farligt är det inte! Har många runt mig, som stöttar

och hjälper mig! Så det är verkligen super! Pengar är det värsta

som finns.. samtidgt som det är det bästa. Piss!!

Nu ska jag fixa lite kvällsmat, sen blir det ryggläge i soffan (:

*

 

Den vackraste stunden i livet, var den när du kom.

 

Albrecht

 


♥♥

Två själar, en tanke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0