no more boleros.




Så jävla tomt, tyst och ensamt det är utan dig hjärtat.
Allting jag gör känns konstigt.. du fattas verkligen!
Ensamt att sova i vår stora säng helt ensam.. eller att
ligga i soffan på kvällen och titta på tv, utan att ha dina
armar runt mig. Och laga kaffe till mig själv på morgonen..
det är så himla mycket småsaker som man inte tänker på annars!
Innan du åkte iväg, så sa vi båda två hela tiden: " äh, två månader..
det är ingen tid! det kommer gå fort. det fixar vi, beby"
men nuu..? när du väl har åkt.. ohmy, en timme känns som en
halv dag :( men det var underbart att få prata med dig en stund innan beby.
din röst får mig att smälta! du sa så fina saker.. du är så jävla underbar!
Jag älskar mitt liv tillsammans med dig. Jag skulle aldrig kunna önska
mig en finare pojkvän än dig! Du är verkligen one of a kind.
Jag räknar dagarna tills du är hemma hos mig igen älskling..

Jag är bara halv utan dig.

Jag älskar dig, sjukt mycket!

puss till bara dig

Patrik

Kommentarer
andymannen - Skriver:

au gumman då.. förstår att de e jobbigt för dig :'( men du får tänka positivt, det kunde alltid varit lite värre. två månader är lång tid det med.. men det fixar ni de vet jag!!! ni ska va glada att ni har varann... inte alla människor som hittar den kärleken som ni två har de ska ni veta!!! vi får ses snart igen.. ring om de e nåt vännen!! take care. hälsa mannen om du pratar med honom! love, respect - andy

Kommentar skickad: 2009-11-02 Klockan: 00:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0