nothing compares to you.


 

.. like a bridge, over troubled water!


 

Mammas urnsättning var idag. Det var verkligen skitfint!

Snabb process! Sista processen.. i allt det här! :/

känns lite konstigt.. det har varit så jväla mycket dom senaste

veckorna, fixa hit, fixa dit.. åka dit, ringa dit! Nu är allt det över.

Nu ska man liksom finna sig i allt jävla piss. Nu ska man sörja,

och hålla på.. Nejfan, ge mig full fart och saker att göra heeela tiden

så att tankarna och verkligheten inte hinner ikapp en. Det är skönt!

Tankar är jobbigt.. det är så många! Man blir galen.

jagvillintemer

*

 

Fick ett skitfint brev av min älskling idag!

Fan, vad glad du gör mig. Om du bara visste..

Jag skulle ge allt, för att få ha dig hemma.

2 månader.. jag kommer få frispel!

 

' om man får hicka av att någon tänker på en,

så måste du ha hicka precis heela tiden, gumman '

 

kan man annat än älska denna underbara människa?

all min kärlek till dig. + lite till!

 

Albrecht

 


 

.. now i can fly!


Kommentarer
Storasyster - Skriver:

Åh mitt älskade hjärta. Du är fan helt jävla bäst! Ingen är som du och ingen kommer någonsin vara som du. Idag gick jag bakom casa blanca där vi träffades för första gången år 2000. Vilka minnen som kom upp :) Jag ville bara ta min helikopeter och flyga hem till dig och ge dig en bamsekram. Av alla min vänner jag har haft så är du den bästa. Du har alltid varit det. Jag kan alltid lita på dig och du kan alltid räkna med mig. Jag kan stolt kalla dig min bästa vän. Jag älskar dig pluppis, då nu och för alltid <3

Kommentar skickad: 2009-11-06 Klockan: 19:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0