the pain is killing me.

 

.. och genomskinligt grå, blir jag utan dina andetag..


 


Det har varit en otroligt lång dag idag. Sjukt seg.. men jag har ändå hunnit
med ganska mycket faktiskt. Allt jag skulle hinna med iallafall :) Möte på AF

i morse, sen handla bullar för att sen gå genom hela sjöbo för att bjuda zeth

och elias på frukost som jag fick som straff efter att förlorat ett ganska
kasst vad
haha! sen åkte jag till malmö med Berri och fixade mina
skräddarsydda hålfotsinlägg
till mina nya skor. Heelt super blev dom!!
Sen hem för att tvätta en dunder rush
med sängkläder, handukar,
dukar, gardiner och fan vet allt..
Sen var jag och tränade spinning i 80 min,
sen solade jag faktiskt :)
riktigt mysigt! Man behöver något sånt,
lite då och då tror jag..
Nu sitter jag här, trött och allmänt frusen.
Ska hälla i mig mitt sista te,
sen blir det fanimej sängen asså..
det svider i ögonen :p

*

Önskar att alla dagar kunde gå så här fort,

tills du är hemma igen älskling!


Albrecht

 


 

 

Älskar dig mamma


Kommentarer
Storasyster - Skriver:

Fan vad du när duktig gumman :) Snart kommer han hem igen, tiden går fort numera. Älskar dig pluppis, mest <3

Kommentar skickad: 2009-11-03 Klockan: 10:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0