there is magic in kingston town.

 

People only call you a loser,

if you give them a reason to.


 


 

 

Då var det onsdag.. igen! Skulle egentligen vaccinerat

mig idag, men när jag kom upp på vårdcentrlaen så sa

dom till alla att det var skolor, dagis och skit som skulle

vaccineras först och främst, så hela denna dagen hade dom lagt

åt det! sugit. jag som var så beredd.. men nu? tss!

Aja, man får väl kasa upp där imorgon igen.. och kankse hoppas

på mer tur. Jag måste trots allt gå genom heeela sjöbo för att komma dit.

så lite service, please? hah. Brossan är kvar hos mig :) han har varit här

sen i lördags! skitmysigt. skönt att ha en Patrik här iallafall! :)

Vi ska åka till Dubai i januari, allihop. Ska bli riktigt häftigt! Önskar bara

att min Pluppis också kunde åka med.. hade varit perfekt att ha med henne!

En garanterat rolig resa :p hehe! finns ingen som min storasyster <3

nu ska jag äta lite glass.. mitt magsår har börjat bråka igen :( bläh!

take it easy.

 

 

Ta inte allt du får.

Ge inte allt du har.

 

 


 

 

knäsvag..

 


Kommentarer
Bloggläsaren - Skriver:

Läst runt lite i din blogg. Gillar verkligen ditt sätt att skriva! Du verkar ha varit med om en hel del i ditt liv. Intressant läsning! MVH Christel

Kommentar skickad: 2009-11-11 Klockan: 23:12:09
Storasyster - Skriver:

Åh gummis, jag ska göra allt jag kan för att försöka följa med :) Det hade gjort hela mitt år att få spendera en hel vecka med er så jag ska jobba på det :)Glöm inte gris sprutan gumman :P Jag älskar dig, till månen och tillbaka <3

Kommentar skickad: 2009-11-13 Klockan: 14:27:00
Lilla Svägerskan - Skriver:

Naw saknar du han gumman?? Kan förstå det. Ni är så fina tillsammans!! Ses vi imorgon eller? I hope so. Kram E

Kommentar skickad: 2009-11-13 Klockan: 17:07:07
Lilla Svägerskan - Skriver:

Naw saknar du han gumman?? Kan förstå det. Ni är så fina tillsammans!! Ses vi imorgon eller? I hope so. Kram E

Kommentar skickad: 2009-11-13 Klockan: 17:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0