when life takes a big turn.



tell me, why do the birds sing.. sing when u are near me?



Oj, det var länge sen jag skrev här.. finns många andledningar
till det! Men skit samma, jag har ny dator och jag har fått rätt på mitt
internet. Så nu jäklar.. nu blir det bloggande ska ni se ;)

Hänt extremt mycket den senaste tiden. Saker jag önskar bara var
en sjuk jävla mardröm! Och saker som faktiskt varit rätt bra också..

Träffat min fina storebror rätt mycket på sista tiden.
Så jävla underbart! Finns verkligen ingen som han..
Jag skulle dö och döda för hans skull!


Min beby åkte iväg i torsdags.. nu ser jag inte honom
på två hela månader! Bara telefon och brev ibland.
Känns sjukt konstigt.. har varit med honom 24 timmar om
dygnet i ett år. Bokstvligt talat! och nu.. är han liksom inte
här. skit jobbigt! saknar honom som fan.

sky's are limit.

Albrecht





Finns inga ord, mamma!

Jag älskar dig...

Kommentarer
Storasyster - Skriver:

Åh älskling vad kul att du är tillbaka i blogg världen igen :P Jag har saknat dina inlägg. Vad tråkigt med Patrik. Ring mig om det är något gumman, anytime. Även om du bara vill säga hej.. Vi kan få ett samtal på 1 min att bli 1 timme långt :D Fick du mitt mms förresten :P HAHA hoppas det. Jag saknar dig gumman. Varje dag. Älskar dig. Puss och kram storasyster <3

Kommentar skickad: 2009-11-01 Klockan: 20:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0