new divide.


 

There was nothing in sight, but memories left abandoned..



en sån där jobbig dag idag.. mycket tankar.. mycket känslor..
ibland känns det som att jag inte har en aning om vart jag
ska börja.. det känns som att jag kommer från ingenting,
till ingenstans.. ungefär! känns som att någon sakta sakta
demolerar min hjärna.. bit för bit!

waah.. messed up!!

fick papperna igår om att ansökan om lekmannaövervakare
godkändes av nämnden.. unbeliveable! trodde jag aldrig..
men hey.. det är bara till min fördel. för en gångs skull ;)
sökt om detta i 1,5 år.. fucking finally!! :D

*

saknar dig extra mycket, dagar som denna..
varje dag tänker jag på dig. vad jag än gör, så tänker jag på dig..
du finns i mina tankar precis hela tiden! det är en sjuk känsla
när personen man tillbringat vartenda dygn med..
verkligen vartenda dygn.. dom senaste två åren...
 helt plötsigt bara försvinner från din sida..
it hurts.. it hurts so bad!

fucked up!!

*

måste gå ut med levi en runda..
fan.. jag har verkligen ingen ork..

men det är inte hans fel.. så klart att
han ska ut och kissa! min lilla fis :)

Min Stjärna!


*

Two souls, one thought my love!
We belong together



/Albrecht



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0