only the strong will continue.

 

All i ever do is pray..

 



 

Jag bloggar alldeles för sällan.. Men Tobbe har lovat att

kirra en nice design till mig, med en snygg header.. så då kankse

jag aktiverar mig mer här.. haha, inte för att jag tror det.. men men!

 

*

 

Det har varit varit två riktigt tunga veckor nu.. rättegångar hit och dit.

Min finaste hade sin sista rättegång den 9:e.. Domen lades kl 11.30..

5 år. Pang bom!! Vad fan hände? Jag fick is i magen.. vilken fruktansvärd

äcklig jävla känsla att se sin kärlek sitta där, och bara se hans ögon..

han tårfyllda ögon, bara se hur besviken, arg, och ledsen han blev.

Finns ingen känsla i världen som kan mäta sig med den. Det var riktigt sjukt..

hela den dagen var som en jävla dimma.. jag vandrade runt som ett spöke..

försökte förstå..försökte övertyga mig själv om det bästa hela tiden..

men är rätt kass på sånt.. det negativa har en jävla förmåga att överta hela mig!

och direkt efter rättegången skulle jag till min övervakare.. och det första

han säger till mig när jag möter han är: " usch petra.. som du ser ut.. har du

gått på skiten igen. du ser ju helt förstörd ut" waaah.. höll på att explodera!

det blev bara för mycket. jag bara vände och gick!! dagen efter ringer han mig,

och säger att han läst tidningen och bad om ursäkt för vad han sa, och att

han förstod att jag var knäckt. Jävla offer tänkte jag bara.. vilken jävla idiot!

Där bestämde vi oss för att leta Lekmannaövervakare. Jag vill inte träffa den

jävla lodisen mer.. han förstör mer än han gör nytta! Inte bara för denna incidenten,

men så mycket annat.. förr! jag pallar inte med han.. så nu ska det bli ändringar!

jag vill bara flytta härifrån, få ett jobb, få ett fucking jävla liv...

för det jag har nu, är bara en skam att kalla ett liv!

i got fucking nothing!

 

*

 

Allt jag älskar tas ifrån mig.

Är det så här livet ska funka resten av min tid på denna jorden?

Då tror jag att jag trycker på stop nu!

Can't take no more...

 

*

 

 

Aldrig att lämnar din sida.

Jag finns här ute, och väntar på dig, så länge du vill..

Jag ger aldrig upp Oss. För du och jag, det är så det ska vara!

Önskar bara att jag fick träffa dig. Skulle ge min högra hand

för att få tillbringa två timmar med dig.

Du är värd all min kärlek, och så mycket mer.

Jag vill verkligen dela mitt liv med dig.

3 år går fort, älskling! Fortare än vi anar..

Jag älskar dig. Villkorslöst!

 

/ Albrecht


Kommentarer

Snart är designen klar ! =)

Kommentar skickad: 2010-08-15 Klockan: 00:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0