sky's are limit.

 

the world is fucking mine..





←→


sjukt länge sen jag kladdade här, som vanligt!?
mycket har hänt.. mycket positivt för en gång skull :)
avgiftningen tog en månad.. en lång jävla månad,
inlåst på en avdelning med 10 rum.. mycket ångest där inne kan jag lova..
men dock jävligt bra folk där, så det underlättade kraftigt!
ett par st som jag kände sen innan, så det var rätt okej :)
När jag blev utskriven efter långt och länge, så stod mina övervakare
utanför dörren och hämtade mig, körde mig till sjöbo.. lämnade mig
i min lägenhet i ca en timme.. bara packade mina grejer, sa hejdå till folket
sen stod Das Kriminalvård nedanför och släpade in mina grejer i bilen..
sen raka vägen till trelleborg :) allt gick så jävla fort.. helt plötsligt
hade jag packat
allt jag äger (nästan, lämnade kvar en massa), och sen var
det bara att dra därifrån..
grymt grymt jävla skönt asså!  tänk att det
kunde vara så här lätt asså? jag kan inte fatta..

så många år man bara har gått och dratt i den där jävla byn,
bara stampat på samma ställe
utan att komma nån vart..
umgåtts med samma jävla pundare, dag ut och dag..

no offence.. men helt ärligt, ni som bor kvar där..
och TRIVS, och inte har några
som helst planer på att komma därifrån,
ni är totalt fucking inavlade jävla missfoster..

jag kommer aldrig.. ALDRIG.. mer sätta min fot
i den jävla hålan asså!!
Jag trivs så grymt bra i trelleborg..
älskar mitt lilla place.. går på mitt program,

tar mina subutex, lämnar mina pisseprov två gånger i veckan,
umgås med min syster
så mycket jag bara kan..
ÄLSKAR att vara så jävla anonym som jag är här.

Ingen känner mig.. fucking nobody!! och det är sååå skönt..
alla människor borde få känna denna känslan någongång i sitt liv!
i love it!

det är många år sen jag mådde så här bra..
hade helt ärligt glömt hur det var!
Jag har varit drogfri sen den 17 November.
Så länge har jag aldrig varit clean förr :)

Tänk att Alla människor är värda en andra chans.. ALLA!
t.om jag.. som inte har gjort annat än och knarkat, strulat, begått brott
och sårat människor...t.om jag... då kan fan alla fixa det!! det är jag säker på!

Jag älskar min familj högst på denna jorden.
Stort tack till min storebror, och min storasyster..
Utan er, hade jag inte levt idag!
Ni är värda allt som livet kan ge.. och så mycket mer.
JAG ÄLSKAR ER ♥

lite gamla pics.. men hey, ni är lika fina nu som då ♥



Nykter och drogfri -
För MIN egen skull!


//
Albrecht!!

Kommentarer
Danne!!!!!!! - Skriver:

blir så sjukt glad av att läsa detta gumman... du verkar må bra o bäst av allt HA det bra det!!! beundrar dig så jävla mkt.... att du lyckades ta dig ifrån allt det du satt fast i... GRYMT!!!!! inte många i din sits som klarar av det.... det ska du veta!! du har vatt med om heeeelt för mkt i ditt liv... saker som en annan inte ens vågar tänka!!! du reste dig med flaggan i topp gumman... du är MIN förebild iaf!!! PUSS O KRAM o va skiträdd om dig.... du är värd LIVET!!!!!!

Kommentar skickad: 2011-02-02 Klockan: 22:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0