men bara om min älskade väntar.

 

Don't criticize what you don't understand!




Shit, det var länge sen jag var här inne och kladdade..

Som vanligt har det hänt för mycket, i mitt (ändå så händelselösa) liv..
Ungefär som vanligt.. samma visa..
om och om igen!

Läste ett sjukt inlägg i en sjuk blogg, som verkligen fick mig
att tänka efter. Jag blev riktigt greppad av det här jävla inlägget..
Hela mitt liv spelades upp som en kass jävla b-film i mitt huvud.
Då, och nu. Mittimellan!

Vad var det som hände?
Hur hamna jag här?
Vad är det som ska hända?
Har mitt liv gått in i en ända stor
ond jävla rutin?
Blir det inte mer än så här?

Är detta allt det finns att få ut av detta livet?

Blir det nånsin så, som man egentligen vill ha det?

Jag tror inte det..

Jag tror att jag personligen, har för mycket crap i min
skalle.. tankar, minnen, bilder, låtar, platser,dofter..m.m
som kopplas ihop med för mycket dåliga grejer, för att
det nånsin skulle försvinna.. Jag tror man är lite rubbad,
for life. Pga det livet man levt.. Den vägen man valt osv.

Jag tror aldrig det kan försvinna!


men hey.. that's just me!

.........

så oseriöst och utdraget detta inlägget blev!

Skit samma.

Stor puss till alla er som tog er igenom detta inlägget :p
hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0