don't make me fall.

 

if you love somone..

let them know, once in a while!

 

 


 

 

Det har hänt extrem mycket den senaste tiden..

Varit mycket med polisen och sånt, efter allt det skitet

som hände här hemma.. sen har jag och baby kört och krockat!

totalt katastrof. hela bilen sladdade över vägen som en jävla

flipperboll.. beby airbags löstes ut, men inte mina, så jag flög

ju som en jävla vante.. tack och lov att man alltid har bälte

säger jag bara! hade jag inte haft det, hade jag flugit ut genom

vindrutan och smashats av en kommande buss, berättade ambulansmännen..

vi klarade oss fan lindrigt endå. Jag fick en fraktur på översta nackkotan,

whiplash skada, en mindre fraktur i käkbenet och såklart, blåmärken,

sår och jack över hela kroppen! beby slog bara huvudet lite grann..

men det var inte farligt, tack vare hans jävla airbag :p

aja.. vi lever. otorligt nog.. man ska väl vara tacksam för det!

 

man tänker i efterhand, hur mycket sånt här skit..

och så mcyket annan skit man varit med om i sitt

liv, och klarat sig.. tillfällen där man 'skulle blivit där' liksom..

läskigt som fan egentligen !

änglavakt, eller inte min tur att dö än helt enkelt?! :)

 

anyway..

saker och ting är upp och ner.

in och ut, och bak och fram.

I promise!

 

Men jag ska fixa detta med..

precis som allt annat..

för man är ju 'super women'

och man pallar ju huur mycket som helst.

ohja!

 

tss..

fuck this.

 

Ingen bestämmer över mig och mitt liv.

Så är det bara!

 

trist inlägg det blev..

men jag kände för att gnälla av mig lite..

sorgligt om ni suttit och läst allt!

 

hah.

 

love u beby.

jag lämnar dig aldrig.

 

Ciao

 


Kommentarer
Storasyster - Skriver:

Hur kan man inte läsa allt i din blogg gumman ? Det känns skönt som fan att allt gick bra i krocken. Du vet precis hur du ska göra mig cp orolig. Jag tror att jag vet vem som såg till att det gick som det gick och inte åt helvete. Jag är så himla glad att du klarade dig och jag hoppas att det aldrig händer igen. Jag hade aldrig klarat mig ensam i denna grymma värld vi lever i. Även om vi träffas så sällan så får du aldrig någonsin lämna mig. Vi ska bi gamla ihop och så måste det bli! Jag älskar dig min fina lillasyster!!!! <3 <3 <3

Kommentar skickad: 2010-01-18 Klockan: 13:11:39

Oj.. uch man tänker alltid att såna saker aldrig händer en själv.. skönt att ni klara er så pass bra iallafall.



o du. kärlek är alltid svårt det kommer det alltid att va

Kommentar skickad: 2010-01-20 Klockan: 23:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0