got a few wishes on my mind.

 

there is a place for everybody.

you just gotta find your own..


 

Det händer för mycket just nu.

Vet inte riktigt hur jag ska lösa allting.. eller vart

jag ska börja! Allting känns verkligen så jävla hopplöst just nu.

Den ena smällen efter den andra..

Man borde vara mos vid det här laget!?

 

Jag har världens bästa pojkvän.. på alla sätt!

Han försöker alltid så hårt.. han vill alltid fixa allting

till det bättre. Han försöker alltid få mig att må bra.

Och folk som känner mig, vet att jag kan vara.. liiite.. eh..

svår(?) vissa dagar.. men du mitt hjärta, du bara fortsätter

uppskatta och värdesätta mig högst i ditt liv.. ibland undrar jag

hur du orkar? var får du all din kraft ifrån?

Jag känner att jag inte kan ge tillbaka hälften av allt du ger mig..

Men du ska veta att jag älskar dig, något så fruktansvärt mycket!

 

Önskar att jag kunde ägna mer tid och tankar till annat..

men just nu är mitt liv upp&ner.. så jag får väl lita på idioten

som kom på citatet " Tiden läker alla sår".. eller?

ööh. meningslöst!!

 

Skrew this..

Skrew you...


 

Mrs Albrecht


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0