everything you ever wanted.

 

från ingenting, på väg till ingenstans..

 


 

Då vart det måndag.. ännu en gång!

Halmstad har varit riktigt bra. Det var så jävla kul!

Så mycket människor.. det var helt galet.

Vädret var helt klockrent!

Vi har tältat, grillat, varit på stranden, träffat folk, gått på maratonmöten,

midnattsmöten, strandmöten, dansat, solat, skrattat, gråtit,

kollat på Stand Up med Peter Whalbäck och så mycket mer.. det hände

saker hela tiden :) det var riktigt bra! men jag är så slut i mitt huvud idag..

har inte gjort mycket alls, bara tvättat och myst med lillkillen hela dagen!

Skönt har det varit :) vädret har varit mindre kul idag..

sitter här med stoor kopp kaffe nu, och värmer mig efter långrundan i regnet!

är så jävla solbränd, så jag har solfrossa som fan.. kan knappt ha kläder på

för att det gör så satans ont, och så fryser man som en liten gris samtidigt.

Dilemma? hm.. haha!

Det är skönt att vara hemma.. men samtidigt saknar jag allt..

min storasyster framför allt. hon gör allting så jävla mycket roligare :)

bara hon kan. jag lovar!

Det har varit skönt att komma bort lite. slippa allt och alla..

bara rensa huvudet lite. tro mig... det behövdes!

Ska titta på Hollywood Fruarna nu, sen ska jag krypa ner i min säng.

som sagt.. jag är heeelt färdig!

 

tack för denna helgen sis :)

utan dig, hade detta aldrig varit ett allternativ för mig..

jag har verkligen haft kul :)


 


 

Saknar dig min fina..

Ingenting är detsamma utan dig!

Jag önskar, av hela mitt hjärta att detta blir bra..

På ett, eller annat sätt.

Du kommer alltid finnas hos mig. Oavsett vad!

 

Mitt hjärta är ditt.

♥♥

♥♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0