fuck this fucking life.

Everyone you love, goes away in the end.

 


En av mina vänner dog igår.. han muckade dagen innan!

Ännu en vän borta. Ännu en...

Jag kan inte fatta det :( Fina Kincho.. vafan :(

Det svider i mitt hjärta.. det är typ 10:e gången på ett år,

som någon nära mig försvinner.. hur jävla många såna här slag

ska man palla ta? :( det göra lika jävla ont varje gång!

Och varje gånge jag hör det, så tänker jag.. tack och lov

för häktet. Utan häktet, hade jag inte suttit i den sitsen jag

sitter i idag.. jag hade varit på samma bana som innan..

samma som Kincho.. det skrämmer mig lite :/

det kunde lika bra varit jag... den känslan försvinner aldrig!

:'(

 

Vila i Frid Min Vän!

Vi ses på ett bättre ställe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0