i'm not afraid.

 

Everything is made to be broken.

 


Puh! massor har hänt, sen sist.. som vanligt!

dock mycket positiva saker, för en gång skull :)

 

Bebys restriktrioner togs bort i torsdags.. och då fick han sitt obligatoriska

häktessamtal. Gissa vem han ringde? hihi.. mhm, that's right ;)

skojar inte om mitt hjärta slog 15 frivolter när jag svarar i telefonen,

och där är en tjej som säger: " Hej Petra, jag ringer från häktet i Trelleborg..

jag har Patrik Nilsson här, han vill jättegärna prata med dig. Har du

tid för honom?"  TID? för jävelen bruden, släpp luren.. :p

Bara att få höra hans röst.. jag rös till i hela kroppen, magen knöt sig,

mitt hjärta bankade fortare och fortare.. det var en heeelt obeskrivlig känsla!

Vi fick dock inte prata så länge som vi önskat, men den där kvarten var guld.

Efter en lång jävla månad, fick jag äntligen bara berätta hur mycket jag älskar

den killen.. tårarna och skrattet varvade varandra! Det var magiskt.

Han är magisk! Nu får jag vänta ända till onsdag innan jag får höra hans

röst igen. Men jag lovar, all väntan är värd varenda sekund när man väl

har han i telefonen! Snart kommer jag få se honom.. träffa honom..

Bevakade besök dock, men who gives a fuck? JAG FÅR TRÄFFA MIN PRINS!!

Jag kan knappt vänta. Fjärilarna i magen går amok bara tanken korsar mitt huvud.

underbara fina du.. du har verkligen stulit mitt hjärta!

Jag lämnar aldrig din sida, Patrik. Aldrig nånsin!

We'll walk this road together, trough the storm.

Whatever weater, cold ord warm.

Just lettin' you know, you're not alone!





Midsommar har även glidit förbi..
Blev en mysig midsommar tillsammans med
med mina underbara svägerskor och deras barn.
Verkligen underbart. Underbara människor det där..

Åker till Stockholms skärgård tillsammans med dom om en vecka :)
En hel vecka, mitt ute på en ö, bara jag och havet..
inga tankar, inga krav, inga måsten..
jag ska verkligen bara "vara".
Det ska bli riktigt najs :)

Tack Familjen Nilsson, för allt.
Utan er hade jag inte stått rak idag!
Ni betyder mer än ni nånsin kan ana


*

Ska ut en runda med lillfisen i det fina vädret.
Vi har dock varit ute hela dagen, men en liten promenad nu
hade inte skadat känner jag :)



Puss&Kram
Albrecht

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0